Saturday, February 5, 2011

:: CCPP Part I::

Semalam bawak mak p jalan TAR.Katenyer nak cr kain tuk buat baju raye nnt...
cepatnyer mak...x pek la.layan kan ajer.
ni tibe time die rajin nak kuar umah ni bawak jerk la.
klu tak bukan main susah nak ajak kuar umah.
kami (sayer, mak, along & nana sepupuku )sampai jln TAR terus masuk Semua House.Depa nak mamam dulu b4 berjogging kat jln TAR tuh.
Jalan2 dlm Semua House tetibe ternampak CCPP.
CCPP atau Cocoa Collagen Power Plus.
Memang dah lame nak cr CCPP nih.B4 nih Order kat Mazni.Tp skrg die x jual dah sbb die ckp die dah x minum sbb dah preggy.so terpakse la cr kat org lain.
Search dlm tenet harge dier RM60 x termasuk pos.
kat ctu akak tuh blh bg RM54.so aper lg.trs sambar la one set.
Sblm nih try makan bende ni pun sbb kawan ku si Mazni yg promote.Katenyer blh tambah susu badan.
Sbb die ckp tuk tambah susu badan tu la sayer try CCPP nih.
ni antare testimoni yg Mazni bg :

Dengan tidak sengaja saya telah mencuba CCPP, dan hasilnya ingin saya kongsikan dengan ibu-ibu sekalian:
Saya diberitahu tentang produk Cocoa Collagen Power Plus (CCPP) melalui seorang rakan yang telah mencubanya. Untuk permulaan saya telah membeli pek permulaan@percubaan yang mengandungi 10 sachet, untuk makluman anda saya baru sahaja 2bulan melahirkan anak pertama saya, saya telah susu kan dia dengan susu formula semenjak habis pantang 40hari kerana susu badan saya kurang dari 1 oz untuk sekali pam.
Saya telah pun mencuba untuk minum air rebusan longan kering, namun susu yang terhasil tidak seberapa, mungkin tidak sesuai dengan tubuh saya, hari ke 3 saya meminum CCPP Alhamdulillah sekali pam saya dapat 3 oz, Ya Allah hanya dengan 3 hari sahaja dan berhasil untuk saya.
Dgn testimoni ni la yg buat ku berkobar2 nak try CCPP nih.
Almaklum la...Sayer kan fully BF.Mmg setiap mase berazam nak tambahkan my BM walaupun time tuh my supply still cukup.So saje jerk la try.mane la tau hasilnyer lumayan nnt kan.
dah try ok la.not bad..sayer suker.rase pun sodap.

ni la dier CCPP @ Cocoa Collagen Power Plus tuh

pas minum susu alhamdulillah bertambah la jugak walau pun x dek la bnyk sgt tp still meningkat la.Pas tuh badan rase chat jerk.x mudah letih.bile bace blk kat dalam tenet rupenyer bnyk lg khasiat nyer dan mmg ade terase perbezaannyer...betul...x tipu...cube la...huhuhu...

*Sayer bukan penjual CCPP.Tp saya adalah pengguna CCPP (^_*)

No comments:

Post a Comment